Комунальний заклад «Великобабчанський ліцей»
Чугуївської міської ради Харківської області
Обласний фестиваль
добрих практик
«Педагогічні ідеї подолання освітніх
втрат і розривів»
Автор:
Мілько Олександр Степанович,
учитель трудового навчання
КЗ «Великобабчанський ліцей»
Чугуївської міської ради
Харківської області
Перед суспільством і освітою зокрема сьогодення ставить виклики, які є результатом негативного впливу зовнішніх чинників. Війна, тривоги, окупація,вимушена евакуація, внутрішнє та зовнішнє переміщення, відключення електрики, проблеми з Інтернетом призводять до освітніх втрат та освітніх розривів. Ми знаємо, що освітні втрати – це будь-яка втрата знань, умінь і навичок або уповільнення чи переривання процесу освіти через великі прогалини або паузи в навчанні, а освітні розриви – це різниця в рівні результатів навчання між різними групами учнівства, зумовленими сталими чинниками. На жаль, додаткового впливу набуває і постійний стресовий стан учасників освітнього процесу.
Добре, що
останнім часом змінилась на краще ситуація з гаджетами для учнів та вчителів. До
прикладу, у нашому освітньому закладі усі вчителі мають сучасне обладнання для
проведення повноцінних дистанційних уроків і більшість дітей мають змогу
долучатись до уроків. Тобто, за сталих безпекових умов учні мають
можливість отримувати знання,
надолужувати пропущене, відпрацьовувати уміння і навички. Тож, необхідно
мотивувати, заохочувати дітей, урізноманітнювати уроки, ставити
оригінальні завдання, створювати
захопливі проекти, щоб відродити зацікавленість навчанням, щоб мати змогу
подолати освітні втрати та розриви.
На мою думку,
головне завдання учителя - наповнити
урок цікавим цифровим контентом, наповнити, візуалізувати його, щоб залучити
учнів до творчої проектної роботи не тільки на уроках, а і в домашніх умовах
під час виконання дослідницької роботи. Уроки трудового навчання та технологій
через виконання різноманітних проектів дають можливість учням задіювати усі
канали отримання інформації ( візуальні, кінетичні, тактильні та ін.), а
значить досягати кращих результатів роботи, що в свою чергу дасть можливість подолати
освітні втрати та розриви.
Використання
електронних освітніх ресурсів, освітніх платформ, інтерактивних вправ, відео
контенту дає змогу зробити урок цікавим, насиченим, різноманітним, сучасним, а
,отже, цікавим для дітей.
На своїх
уроках я використовую різні інструменти. Формат дистанційного уроку на шкільній освітній платформі Google Classroom від
Workspace for Education дає можливість додавати відеоматеріали, аудіо файли,
презентації, інтерактивні вправи, тести та інше
Широко використовую платформу IZZI від видавництва «Ранок». Електронні підручники,
електронні додатки, розробки уроків, тестові завдання урізноманітнюють уроки.
Учні із задоволенням виконують такі
завдання на уроках і як домашнє завдання
Уроки ВШО
використовую для асинхронного навчання.
Професійно створені відео-уроки доповнюють Meet-зустрічі і можуть використовуватись для самостійного
опрацювання теми.
Для
залучення учнів до спільної роботи
використовую застосунок Canva. За прикладом створених плакатів, учні доповнюють,
змінюють, пропонують свої правила або за шаблоном виконують певне домашнє завдання з теми.
За допомогою
платформи «Всеосвіта», «НаУрок» створюю тести, за якими оцінюю рівень знань та
прогалини, над якими треба додатково попрацювати.
Презентація
роботи вчителя https://docs.google.com/presentation/d/1eYAQOqF09kDQtzB2b8UdnA5GSqyajMLKs4wJGgvEkwE/edit?usp=sharing
Обладнання
зони відпочинку у школі
https://docs.google.com/presentation/d/1Ht-M3Mm6KS3x5vh0T1Us1l82B-4okPRMnOvtvZFdWHM/edit?usp=sharing
Елементи ландшафтного
дизайну
https://docs.google.com/presentation/d/1l1zt4pml-mxt5rLNSdSnbSgdHOYy6VUl9gHuVVi9Eig/edit?usp=sharing
Шаблон
спільної роботи учнів. Технології 5 клас
https://docs.google.com/presentation/d/1cvaF5O11vebFAIMfW0WNdmodG3HwoONTciaKDqR4O8g/edit?usp=sharing
Робота учениці
Семенової Дарини
https://docs.google.com/presentation/d/1jWzaagn8MVRzEVvaHp4bkNMOQ7PMq5KeOkhdOGI2Edc/edit?usp=sharing
https://docs.google.com/presentation/d/1KXU_6tRq3n82nnOcUp5FqM_RnsAMLxZFXhvISeH39mI/edit?usp=sharing
Роботи учнів
https://docs.google.com/document/d/1gjXn3JT1gQ1TiR2EZiSgM7imW7Hi_KNoo_45lZ5Ymys/edit?usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар