Wikipedia

Результати пошуку

понеділок, 1 квітня 2024 р.

Цифрові інструменти для подолання освітніх втрат на уроках трудового навчання та технологій

 

Комунальний заклад «Великобабчанський ліцей»

Чугуївської міської ради Харківської області

Обласний фестиваль добрих практик

«Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів»

         Номінація: «Трудове навчання. Технології» 

     Тема: Цифрові інструменти  для подолання освітніх втрат на уроках трудового навчання та технологій

 

 

Автор:

Мілько Олександр Степанович,

учитель трудового навчання

КЗ «Великобабчанський ліцей»

Чугуївської міської ради

Харківської області

 

 2024

 

Перед суспільством і освітою зокрема  сьогодення ставить виклики, які є результатом негативного впливу зовнішніх чинників. Війна,  тривоги, окупація,вимушена евакуація,  внутрішнє та зовнішнє переміщення, відключення електрики, проблеми з Інтернетом призводять до освітніх втрат та освітніх розривів. Ми знаємо, що  освітні втрати – це будь-яка втрата знань, умінь і навичок або уповільнення чи переривання процесу освіти через великі прогалини або паузи в навчанні, а освітні розриви – це різниця в рівні результатів навчання між різними групами учнівства, зумовленими сталими чинниками. На жаль, додаткового впливу набуває і постійний стресовий стан учасників освітнього процесу.

Добре, що останнім часом змінилась на краще ситуація з гаджетами для учнів та вчителів. До прикладу, у нашому освітньому закладі усі вчителі мають сучасне обладнання для проведення повноцінних дистанційних уроків і більшість дітей мають змогу долучатись до уроків. Тобто, за сталих безпекових умов учні мають можливість  отримувати знання, надолужувати пропущене, відпрацьовувати уміння і навички. Тож, необхідно мотивувати, заохочувати дітей, урізноманітнювати уроки, ставити оригінальні  завдання, створювати захопливі проекти, щоб відродити зацікавленість навчанням, щоб мати змогу подолати освітні втрати та розриви.

На мою думку, головне завдання учителя  - наповнити урок цікавим цифровим контентом, наповнити, візуалізувати його, щоб залучити учнів до творчої проектної роботи не тільки на уроках, а і в домашніх умовах під час виконання дослідницької роботи. Уроки трудового навчання та технологій через виконання різноманітних проектів дають можливість учням задіювати усі канали отримання інформації ( візуальні, кінетичні, тактильні та ін.), а значить досягати кращих результатів роботи, що в свою чергу дасть можливість подолати освітні втрати та розриви.

Використання електронних освітніх ресурсів, освітніх платформ, інтерактивних вправ, відео контенту дає змогу зробити урок цікавим, насиченим, різноманітним, сучасним, а ,отже, цікавим для дітей. 

На своїх уроках я використовую різні інструменти. Формат дистанційного уроку  на шкільній освітній платформі Google Classroom  від  Workspace for Education дає можливість додавати відеоматеріали, аудіо файли, презентації, інтерактивні вправи, тести та інше

   

 

Широко використовую платформу IZZI від видавництва «Ранок». Електронні підручники, електронні додатки, розробки уроків, тестові завдання урізноманітнюють уроки. Учні із задоволенням виконують  такі завдання на уроках і як домашнє завдання

 

Уроки ВШО використовую для асинхронного навчання.  Професійно створені відео-уроки доповнюють Meet-зустрічі і можуть використовуватись для самостійного опрацювання теми.

Для залучення учнів до спільної роботи  використовую застосунок Canva. За прикладом створених плакатів, учні доповнюють, змінюють, пропонують свої правила або за шаблоном виконують певне  домашнє завдання з теми.

Описание: Отображается файл "5 Senses Education Whiteboard in Yellow Green Playful Shapes Style.png"Описание: Отображается файл "Classroom Time Capsule Whiteboard in Violet Pastel Pink Mint Green Style.png"

За допомогою платформи «Всеосвіта», «НаУрок» створюю тести, за якими оцінюю рівень знань та прогалини, над якими треба додатково попрацювати.

Презентація роботи вчителя https://docs.google.com/presentation/d/1eYAQOqF09kDQtzB2b8UdnA5GSqyajMLKs4wJGgvEkwE/edit?usp=sharing

Обладнання зони відпочинку у школі

https://docs.google.com/presentation/d/1Ht-M3Mm6KS3x5vh0T1Us1l82B-4okPRMnOvtvZFdWHM/edit?usp=sharing

Елементи ландшафтного дизайну

https://docs.google.com/presentation/d/1l1zt4pml-mxt5rLNSdSnbSgdHOYy6VUl9gHuVVi9Eig/edit?usp=sharing

Шаблон спільної роботи учнів. Технології 5 клас

https://docs.google.com/presentation/d/1cvaF5O11vebFAIMfW0WNdmodG3HwoONTciaKDqR4O8g/edit?usp=sharing

Робота учениці Семенової Дарини

https://docs.google.com/presentation/d/1jWzaagn8MVRzEVvaHp4bkNMOQ7PMq5KeOkhdOGI2Edc/edit?usp=sharing

https://docs.google.com/presentation/d/1KXU_6tRq3n82nnOcUp5FqM_RnsAMLxZFXhvISeH39mI/edit?usp=sharing

Роботи учнів

https://docs.google.com/document/d/1gjXn3JT1gQ1TiR2EZiSgM7imW7Hi_KNoo_45lZ5Ymys/edit?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар